eprintid: 11906 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 3464 dir: disk0/00/01/19/06 datestamp: 2014-07-27 10:13:46 lastmod: 2015-08-15 07:20:22 status_changed: 2014-07-27 10:13:46 type: article metadata_visibility: show title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ language: ukraine abstract: Проведено ретроспективу уявлень про інноваційну діяльність та понятійний апарат, що використовується для її аналізу. Визначено основні підходи щодо ідентифікації сутності інноваційного провайдингу як системи, що поєднує інтереси розробників та споживачів інноваційного продукту, та її складових. Розкрито етапи становлення мотиваційного механізму інноваційного провайдингу в аграрній сфері. creators_name: Кащук, К. М. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту number: 2 publisher: ЖНАУ pagerange: 120-130 refereed: TRUE citation: Кащук, К. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ. Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту (2). с. 120-130. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11906/1/3.pdf