eprintid: 11967 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/01/19/67 datestamp: 2014-07-27 10:38:15 lastmod: 2015-08-15 07:24:30 status_changed: 2014-07-27 10:38:15 type: article metadata_visibility: show title: Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу language: ukraine abstract: У статті розглянуто явище метафоричної номінації як компонент іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі, проаналізовано назви міст, що утворені способом вторинної номінації keywords: онім, номінація, вторинна номінація, метафоризація creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2013 publication: Мовні і концептуальні картини світу volume: 1 number: 46 publisher: Київ: ВПЦ "Київський університет" pagerange: 164-172 refereed: TRUE citation: Білюк, І. Л. (2013) Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу. Мовні і концептуальні картини світу, 1 (46). с. 164-172. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11967/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%9B._1.pdf