%0 Journal Article %A Плахотнюк, Н. П. %D 2014 %F zu2:11970 %I Ялта: РВВ КГУ %J Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей %K навчально-ігрове проектування, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, педагогічна гра %N 42 %P 113-120 %T ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/11970/ %V 5 %X Стаття присвячена виокремленню переваг навчально-ігрового проектування як інтерактивної дидактичної технології. Визначено педагогічні можливості навчально-ігрового проектування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: створення середовища творчого пошуку, формування критичного мислення, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студентів, використання дидактичного потенціалу навчально-педагогічних ігор під час розробки та презентації навчально-ігрових проектів