eprintid: 11970 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/01/19/70 datestamp: 2014-07-27 10:40:10 lastmod: 2015-08-15 07:24:45 status_changed: 2014-07-27 10:40:10 type: article metadata_visibility: show title: ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ language: ukraine abstract: Стаття присвячена виокремленню переваг навчально-ігрового проектування як інтерактивної дидактичної технології. Визначено педагогічні можливості навчально-ігрового проектування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: створення середовища творчого пошуку, формування критичного мислення, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студентів, використання дидактичного потенціалу навчально-педагогічних ігор під час розробки та презентації навчально-ігрових проектів keywords: навчально-ігрове проектування, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, педагогічна гра creators_name: Плахотнюк, Н. П. creators_id: sebrus@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2014 publication: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей volume: 5 number: 42 publisher: Ялта: РВВ КГУ pagerange: 113-120 refereed: TRUE citation: Плахотнюк, Н. П. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей, 5 (42). с. 113-120. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11970/1/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D1%85%D0%BE%D1%82%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf