relation: http://eprints.zu.edu.ua/12016/ title: Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами creator: Батицька, А. А. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар. publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/12016/1/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf identifier: Батицька, А. А. (2014) Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. с. 34-38. language: ukraine