%0 Journal Article %A Батицька, А. А. %D 2014 %F zu2:12016 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш. %K Рекламний дискурс, реклама, гіпербола, мейозис, літота, метонімія, синекдоха, перифраз, евфимізм, метафора, антономазія, персоніфікація, алегорія, іронія, епітет, порівняння, синоніми-замісники, антитеза, оксюморон,градація, антиклімакс, каламбур, зевгма %P 34-38 %T Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами %U http://eprints.zu.edu.ua/12016/ %V 1 %X Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар.