eprintid: 12016 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/01/20/16 datestamp: 2014-07-27 11:13:00 lastmod: 2015-08-15 07:27:38 status_changed: 2014-07-27 11:13:00 type: article metadata_visibility: show title: Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами language: ukraine abstract: Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар. keywords: Рекламний дискурс, реклама, гіпербола, мейозис, літота, метонімія, синекдоха, перифраз, евфимізм, метафора, антономазія, персоніфікація, алегорія, іронія, епітет, порівняння, синоніми-замісники, антитеза, оксюморон,градація, антиклімакс, каламбур, зевгма creators_name: Батицька, А. А. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2014 publication: Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш. volume: 1 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 34-38 refereed: TRUE citation: Батицька, А. А. (2014) Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. с. 34-38. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12016/1/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf