%0 Journal Article %A Вербицький, М. О. %D 2014 %F zu2:12018 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш. %K рекламний дискурс, телереклама %P 57-60 %T Особливості мелодики англомовної спортивної реклами %U http://eprints.zu.edu.ua/12018/ %V 1 %X Об'єкт дослідження - англомовний телевізійний рекламний дискурс. Предмет дослідження – просодичні особливості англомовного рекламного дискурсу (на прикладі спортивної реклами). Мета статті  дослідити особливості мелодичних контурів англомовної телереклами.