eprintid: 12027 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/20/27 datestamp: 2014-12-10 10:48:23 lastmod: 2015-08-15 10:59:29 status_changed: 2014-12-10 10:48:23 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Використання електронних засобів навчання з дисципліни “Цивільний захист” language: ukraine abstract: Велике значення має використання персонального комп’ютера як засобу проблемного навчання. Проблемне навчання розглядається в даний час у педагогіці як найбільш адекватний метод розвитку творчого мислення і тим самим відповідає сучасним задачам навчання: підготовці учня, що закінчив школу, до самостійного придбання знань і розв’язанню теоретичних практичних задач. Навчання з використанням комп’ютера як засобу надбання, засвоєння, закріплення знань, розвитку мислення і контролю за цими процесами являє собою континуум різноманітних технологій: від найпростіших програм для закріплення навичок до інтелектуальних навчальних систем, що здійснюють рефлексивне керування навчанням, ведуть діалог з тим, кого навчають, мовою, близькою до звичайної, і в міру нагромадження досвіду навчання вдосконалюють стратегію keywords: технічні засоби, освітні технології educational: Застосування новітніх технологій має значні освітні можливості. Це сучасний засіб підвищення мотивації до навчання, перевага якого насамперед у тому, що студент сам обирає місце, час і темп навчання, має вільний доступ до інформації, може тренуватися і сам контролювати свої знання, уміння та навички. Крім того, застосування мультимедійних засобів на практичних заняттях дає змогу збільшити обсяг засвоєної інформації, активізувати роботу студентів тощо interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Для студентів, аспірантів, викладачів навчальних закладів, науковців та представників громадських організацій creators_name: Малинівська, Л. І. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2013-05-14 date_type: published publication: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців "Наука, освіта, суспільство очима молодих" Частина 1. Психолого-педагогічний напрям number: 1 publisher: Рівненський державний гуманітарний університет pagerange: 117-119 refereed: TRUE referencetext: 1.Довгий І. Освітні можливості інтернет-технологій у вивченні мови як іноземної / І. Довгий // Теорія і практика викладання української мови як іноземної : Зб. наук. праць. – Львів, 2001. – Вип. 6. – С. 268–271. 2.Бовтенко М. А. Компютерная лингводидактика / М. А. Бовтенко. – М. : Флинта : Наука, 2005. – 216 с. 3.Машбиц Е. И., Гергей Т. Психолого-педагогические проблемы эффективного применения компьютера в учебном процессе// Вопросы психологии. -1985. -№3. –с.41. 4.Методологічні рекомендації по проектуванню навчальних програм. Збірник наукових праць під редакцією Машбиця Є. І. Вип.. 1-3. –К., 1999-2000 . 5.Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. М., 1988. 6.Машбиць Є. І., Смульсон М. П. та ін. Основи інформаційних технологій навчання. К., 1997. 7.Глушаков С. В., Сурядный А. С. Microsoft Office 2000. Учебный курс. Х., Фолио, 2002. 8.Глушаков С. В., Сурядный А. С. Персональный компьютер для учителя. Учебный курс. Х., Фолио, 2003. citation: Малинівська, Л. І. (2013) Використання електронних засобів навчання з дисципліни “Цивільний захист”. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців "Наука, освіта, суспільство очима молодих" Частина 1. Психолого-педагогічний напрям (1). с. 117-119. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12027/1/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B2.pdf