eprintid: 12029 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/20/29 datestamp: 2014-12-03 16:05:57 lastmod: 2015-08-15 10:41:13 status_changed: 2014-12-03 16:05:57 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. language: ukraine abstract: У статті розглянутий зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів, проаналізовані особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної складової педагогічної освіти. keywords: особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, особистість, структура особистості, спрямованість особистості, компетентність educational: Мета статті проаналізувати особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та отримати способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної освіти interacttype: expositive learntype: narrativetext context: науковцям, викладачам ВНЗ, аспірантам, працівникам галузі педагогіки та психології, а також широкому кругу фахівців creators_name: Малинівська, Л. І. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2014-06-11 date_type: published publication: Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.) publisher: Харківський національний економічний університет pagerange: 204-209 refereed: TRUE issn: 978-966-97260-4-9 referencetext: 1. Болонський процес: Нормативно-правові документи / Укладачі: З.І.Тимошенко, І.Г.Оніщенко, А.М.Грехов, Ю.І.Палеха. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 102 с. 2. Дрозденко К.С. Загальна психологія в таблицях і схемах: навч. Посібник / К.С.Дрозденко. – К.: ВД «професіонал», 2004. – 304 с. 3. Зеер Э.Ф. Психология личностно ориентированного профессионального образования. Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. проф.-пед. ун-та, 2000. – 258 с. 4. Коваленко О.Е., Брюханова Н.О., Мельниченко О.О. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. праць – Х.:УІПА, 2005, № 10, С.7-20. 5. Козаков В.А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение: Учеб. пособие – К.: Вища шк. – 1990. – 248 с. 6. Леднев В.С. Содержание образования: учеб. пособие. – М.: Высш. шк.– 1989.– 360 с. 7. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес: Матеріали до першої лекції / Уклад. М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, К.М.Левківський, Ю.В.Сухарніков; відп. ред. М.Ф.Степко. – К.: Узд., 2004. – 60 с. 208 citation: Малинівська, Л. І. (2014) Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.). с. 204-209. ISSN 978-966-97260-4-9 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12029/1/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83.pdf