eprintid: 12032 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/20/32 datestamp: 2014-12-02 21:27:44 lastmod: 2015-08-15 10:40:45 status_changed: 2014-12-02 21:27:44 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Компетентнісний підхід до формування особистості сучасного фахівця language: ukraine abstract: Постановка проблеми . Зростання конкуренції не лише на зовнішньому, а й на внутрішньому ринку праці, щодо працевлаштування випускників вищих навчальних закладів та входження України до європейського освітнього середовища, вимагає творчого переосмислення існуючих у вищих закладах освіти практик професійної підготовки фахівців, звернення особливої уваги на формування їх професійної компетентності. Саме тому, пошук ефективних шляхів формування професійної компетентності майбутніх фахівців наразі набуває особливої нагальності, у першу чергу як запорука підвищення якості їх професійної підготовки. keywords: компетентність, компетентнісний підхід educational: підготовка сучасних кваліфікованих фахівців набуває ефективності, якщо своїм теоретико-методологічним підґрунтям має акмесинергетичну модель та здійснюється в узгодженні з основними принципами компетентнісного підходу interacttype: expositive learntype: narrativetext context: викладачів, аспірантів і студентів з ціллю використання в науковій та навчальній діяльності creators_name: Малинівська, Л. І. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Современные тенденции в образовании и науке Сборник научных трудов по материалам Международной научно-практической конференции 31 октября 2013 г. number: 20 publisher: М-во обр. и науки РФ. Тамбов: Изд-во ТРОО "Бизнес-Наука-Общество" pagerange: 110-114 refereed: TRUE issn: 978-5-4343-0439-9 referencetext: 1. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О.В. Овчарук. -- К.: "К. І. С", 2004.-112 с. 2. Логвінова Я. Обгрунтування сутності компетентнісного підходу в освіті у працях українських і зарубіжних учених / Ярослава Логвінова /У Порівняльно-педагогічні студії. - 2011. - № 3-4. - С. 48-55. 3. Овчарук О.В. Розвиток компетентнісного підходу: стратегічні орієнтири міжнародної спільноти / О.В. Овчарук // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи, (під заг. ред. О.В. Овчарук. -К. 2004. -111с. 4.Пометун О.І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О.І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи / Під заг. ред. О.В. Овчарук. - Київ, 2004, - 111с. 5.Сисоєва С.О., Батечко Н.Г. Вища освіта України і реалізація сучасного розвитку / С.О. Сисоєва, Н.Г. Батечко / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний університет біоресурсів і природокористування України - К: ВД ЕКМО, 2011.-344 с. 6.Струманський В.ІІ. Концептуально-структурний зміст виховання і виховної роботи в прогностичних проекціях української наукової педагогіки / В. П. Струманський // Педагогіка і психологія. - 1994. - № 2/3. - С. 124-127. citation: Малинівська, Л. І. (2013) Компетентнісний підхід до формування особистості сучасного фахівця. Современные тенденции в образовании и науке Сборник научных трудов по материалам Международной научно-практической конференции 31 октября 2013 г. (20). с. 110-114. ISSN 978-5-4343-0439-9 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12032/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf