%0 Journal Article %A Шилюк, В. В. %D 2014 %F zu2:12051 %I Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка %J Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов” %K академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів %P 103-111 %T Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE) %U http://eprints.zu.edu.ua/12051/ %X В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні