eprintid: 12052 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/01/20/52 datestamp: 2014-07-29 06:22:36 lastmod: 2015-09-01 15:59:57 status_changed: 2014-07-29 06:22:36 type: article metadata_visibility: show title: ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ ВИКЛАДАЧА ЯК ЗАСІБ УПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ language: ukraine abstract: У статті розглянуто можливості роботи персонального сайту створеного в конструкторі сайтів uCoz викладачем інформатики і його використання як навчально- методичного комплексу дисциплін «Основи інформатики» й «Інформатика та комп’ютерна техніка». Матеріали сайту ефективно використовуються як викладачем, так і студентами для підготовки до лабораторних робіт і лекційних занять. Студенти мають змогу працювати з матеріалами, які вивчаються на заняттях, в інтерактивному режимі, як в аудиторії, так і поза нею. Такий підхід до планування й організації навчального процесу дозволяє ефективно реалізувати навчальну програму, оптимізувати управління навчальним процесом і забезпечити якісну підготовку фахівця. creators_name: Мартинюк, Л. А. ispublished: pub subjects: LB1603 subjects: QA75 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 41 number: 3 pagerange: 299-310 refereed: TRUE referencetext: 1. Григорьев С. Г. Технология информационного интегрирования в разработке учебников и учебных пособий для Интернет / Григорьев С. Г., Гриншкун В. В. //Материалы VIII конференции представителей региональных научно-образовательных сетей «Relarn – 2001». – Петрозаводск : Изд-во Петрозаводского университета, 2001. – 150 с. 2. Жук Л. Г. Интернет-технологии как средство организации самостоятельной работы студентов технических вузов (на материале обучения иностранному языку) : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. Г. Жук. – СПб, 2006. – 192 с. 3. Карташова Л. А. Особистий сайт педагога – вимога часу // Освіта. – 3–10 лютого, 2010. – С. 6. 4. Клокар Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів [Електронний ресурс] //Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 6 (20). – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em20/emg.html. 5. Кривонос О. М. Використання сучасних інформаційних технологій при розробці електронних посібників з програмування / Кривонос О. М., Мануйлова О. Д. // Інформаційні технології і засоби навчання : електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України, Ун-т менеджменту освіти НАПН України ; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2011. – № 4(24). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/494/431. 6. Методичні рекомендації щодо створення навчально-методичного комплексу навчальної дисципліни (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bio.chnu.edu.ua/dekanat/metodrada/nmk.doc. 7. Положення про електронні освітні ресурси МОН України. Наказ від 01.10.2012 №1060. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/go/z1695-12. 8. Положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців // [розробники В. В. Грубінко, І. І. Бабін, О. В. Гузар]. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2004. – 48 с. 9. Селевко Г. К. Энциклопедия общеобразовательных технологий : в 2 т. / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 2006. – 816 с. 10.Співаковський О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей : монографія / О. В. Співаковський. – Херсон : Айлант, 2003. – 229 с. 11.Спірін О. М. Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. М. Спірін // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2013. – № 1 (33). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до журналу : http://journal.iitta.gov.ua. 12.Стеценко Г. В. Педагогічний потенціал вікі-енциклопедії та її використання в навчально- виховному процесі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2008. – № 7. – С. 53–57. 13. Ткачук Г. В. Методика використання освітніх веб-ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики : монографія / Г. В. Ткачук. – Умань : Видавець «Сочінський», 2011. – 177 с. 14.Яшина Т. С. Оценка качества образовательных веб-сайтов как фактор развития единого информационного образовательного пространства : дисс. … канд. пед. Наук : 13.00.01 / Т. С. Яшина. – Воронеж, 2005. – 205 с. citation: Мартинюк, Л. А. (2014) ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ ВИКЛАДАЧА ЯК ЗАСІБ УПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології і засоби навчання, 41 (3). с. 299-310. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12052/1/1032-3884-1-PB%20%281%29.pdf