eprintid: 12057 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/01/20/57 datestamp: 2014-07-29 09:24:06 lastmod: 2015-09-01 16:35:31 status_changed: 2014-07-29 09:24:06 type: article metadata_visibility: show title: Вебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце у мережевому колаборативному навчальному процесі language: ukraine abstract: У статті досліджуються дидактичні можливості використання вебінарів для реалізації навчально-наукової діяльності кадрів вищої кваліфікації. Обґрунтовано науково-теоретичні основи застосування вебінару і розглянуто його переваги над класичним семінаром. Виявлено практичні завдання, які потребують розв’язання під час запровадження вебінарів та електронних конференцій. creators_name: Словінська, О. Д. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Інформаційні технології в освіті number: 17 pagerange: 173-177 refereed: TRUE issn: 1998-6939 referencetext: 1. Брунець І. Основні критерії вибору мультимедійних колаборативних середовищ з напівжорсткою організацією / І. Брунець // Вісник національного університету «Львівська політехнік а»: Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – Львів: Львівська політехніка, 2010. – No 663. – С. 150 - 157. 2. Ворожейкіна О.М. 100 цікавих ідей для проведення уроку / Олена Миколаївна Ворожейкіна. – Х.: Основа, 2011. – 287 с. – (Серія «Золота педагогічна скарбниця»). 3. Динцис Д. Методические особенности проведения вебинаров на краткосрочных курсах по методике «in - class» [Електронний ресурс] / Данил Динцис. – Режим доступу: http://www.trainings.ru/library/articles/?id=13183. 4. Морзе Н.В., Ігнатенко О.В. Методичні особливості вебінарів, як інноваційної технології навчання / Н.В. Морзе, О.В. Ігнатенко // Інформаційні технології в освіті: зб. наук. пр. – Херсон: ХДУ, 2010. – Вип. 5. – С. 31 - 39. 5. Морозов М.Н. Системы совместной учебной деятельности на основе компьют ерных сетей [Електронний ресурс] / Морозов М.Н., Герасимов А.В., Курдюмова М.Н. // Образовательные технологии и общество. – 2009. – Т. 12, No 1. – Режим доступу до журн.: http://ifets.ieee .org/russian/periodical/journal.html . 6. Осадчий В.В. Методи, форми та засоби професійної підготовки учителів - тьюторів в умовах дистанційної форми навчання / В.В. Осадчий // Педагогіка, психологія та медико - біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків: ХОВНОКУ - ХДАДМ, 2010 – No6. – С. 82 - 86. 7. Virtual classrooms in educational provision: synchronous elearning systems for european institutions / [D. Keegan, E. Schwenke, H. Fritsch and others]. – Zentrales Institut für Fernstudienforschung, 2005. – 15 0 s. 8. Griffin R. Using Virtual Classroom Tools In Distance Learning: Can The Classroom be Re - created at a Distance? [Електронний ресурс] / Griffin R., Parrish D., Reigh M. – Режим доступу: http://commons.internet2.edu/docs/CERMUSACollabEval.pdf . 9. Hrastinski S. Participating in Synchronous Online Education: PhD dissertation [ Електронний ресурс ] / Stefan Hrastinski. – Lund University, 2007. – 154 p. – Режим доступу : http://www.lu.se/o.o.i.s?id=12588&postid=599311 . citation: Словінська, О. Д. (2013) Вебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце у мережевому колаборативному навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті (17). с. 173-177. ISSN 1998-6939 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12057/1/173-177.pdf