%0 Journal Article %A Коновальчук, І. І. %D 2013 %F zu2:12106 %I Хмельницький: ХГПА %J Педагогічний дискурс: зб. наук. праць %K інновація, інноваційний процес, інноваційна педагогічна система, синергетичний підхід, проблемні локуси дослідження інновацій %N 14 %P 246-251 %T Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів %U http://eprints.zu.edu.ua/12106/ %X Обґрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначені проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу й можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів та механізмів саморозвитку й самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін та творчою активністю їх суб’єктів.