%0 Journal Article %A Коновальчук, І. І. %D 2013 %F zu2:12119 %I Кривий Ріг: ДВНЗ «Криворізький національний університет» %J Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. %K нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність. %N 39 %P 216-222 %T Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу %U http://eprints.zu.edu.ua/12119/ %X У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно- комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові можливості для розвитку навчального закладу.