eprintid: 12119 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4420 dir: disk0/00/01/21/19 datestamp: 2014-08-19 12:09:33 lastmod: 2015-08-15 07:33:09 status_changed: 2014-08-19 12:09:33 type: article metadata_visibility: show title: Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу language: ukraine abstract: У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно- комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові можливості для розвитку навчального закладу. keywords: нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність. creators_name: Коновальчук, І. І. creators_id: gambrieli@yandex.ru ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. number: 39 publisher: Кривий Ріг: ДВНЗ «Криворізький національний університет» pagerange: 216-222 refereed: TRUE referencetext: Ващенко Л. М. Система управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону : автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л. М. Ващенко. – К., 2006. – 45 с. 2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посіб. / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. 3. Калініна Л. М. Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом: системи, процеси, технології: Монографія / Л. М. Калініна.– К.: Інформатор, 2008. – 472 с. 4. Кассина Р. С. Инновационная среда образовательного учреждения как интегральное средство профессионального развития учителя: автореф. дис. ... канд. пед.. наук : 13.00.08 / Р. С. Кассина. – Нижний Новгород, 2006. – 24 с. 5. Каташов А. І. Педагогічні основи розвитку інноваційного освітнього середовища сучасного ліцею: автореф. дис. … канд. пед.. наук: 13.00.01. / А. І. Каташов. – Луганськ, 2001. – 22 с. 6. Крутенко О. В. Виховання гуманістичних цінностей школяра у педагогічній спадщині О. А. Захаренка: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. / О. В. Крутенко. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – 24 с. 7. Мануйлов Ю. С. Концептуальные основы средового подхода в воспитании // Вестник Костромского государственного университета им. Н. А. Некрасова. – Т. 14., Серия: «Педагогика. Психология. Социальная работа. Ювенология. Социокинетика». / Ю. С. Мануйлов. – № 4. – 2008. – С. 21-27. 8. Саранов А. М. Инновационный процесс как фактор саморазвития современной школы: методология, теория, практика: Монография. – / А. М Саранов. – Волгоград: Перемена, 2000. – 259 с. 9. Тринитатская О. Г. Управление развивающей средой инновационного образовательного учреждения : дис.. ... докт. пед.. наук : 13.00.01 / О. Г. Тринитатская. – Москва, 2009. – 512 с. 10. Ясвин В. А. Образовательная среда: от моделирования к проекти- рованию: Монография / В. А. Ясвин. – М.: Смысл, 2001. – 365 с. citation: Коновальчук, І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. (39). с. 216-222. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12119/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%86.%D0%86.%20%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A4%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%20%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8%20%D0%A1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96%20%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83.pdf