%0 Journal Article %A Коновальчук, І. І. %D 2013 %F zu2:12120 %I Краків, Польша. %J Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум. %K інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань %P 261-269 %T Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики %U http://eprints.zu.edu.ua/12120/ %X У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук