eprintid: 12120 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4420 dir: disk0/00/01/21/20 datestamp: 2014-08-19 12:09:44 lastmod: 2015-08-15 07:33:16 status_changed: 2014-08-19 12:09:44 type: article metadata_visibility: show title: Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики language: ukraine abstract: У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук keywords: інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань creators_name: Коновальчук, І. І. creators_id: gambrieli@yandex.ru ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум. publisher: Краків, Польша. pagerange: 261-269 refereed: TRUE referencetext: 1. Василькова В. В. Междисциплинарность как когнитивная практика (на примере становления коммуникативной теории) // Коммуникация и образование. Сборник статей под ред. С. И. Дудника. – СПб.: Санкт-Петербургское философское общество, 2004. – С. 69-88. 2. Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності: Дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. / І. В. Гавриш. – Харків, 2006. – 572 с. 3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посіб. / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. 4. Докучаєва В. В. Теоретико-методологічні основи проектування інноваційних педагогічних систем: Дис. … д-ра. пед. наук. 13.00.01 / В. В. Докучаєва. – Луганськ, 2007. – 481 с. 5. Зязюн І. А. Філософія педагогічної наукової методології / І. А. Зязюн // Професійна освіта: педагогіка і психологія. Україно-польський журнал. – 2007. – № 9. – С. 49-69. 6. Карпова Ю. А. Введение в социологию инноватики: Учебное пособие / Ю. А. Карпова. – СПб.: Питер, 2004. – 192 с. 7. Князева Е. Н., Курдюмов С. П. Синергетика и новые подходы к процессу обучения / Е. Н. Князева, С. П. Курдюмов // [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http:www.хаос.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=151&Itemid=1. 8. Кропотова Н. В. Университет как пространство междсциплинарной коммуникации / Н. В. Кропотова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, АПН України, Нац. техн. ун-т "ХПІ". – Харків : НТУ ХПІ, 2008. – Вип. 18 (22). – С. 22-30. 9. Сурмин Ю. П., Туленков Н. В. Теория социальных технологий: Учеб. пособие / Ю. П. Сурмин, Н. В Туленков. – К.: МАУП, 2004. – 608 с. 10. Чапаев Н. К. Структура и содержание теоретико-методологического содержания педагогической интеграции: Дисерт. … докт. пед. наук: 13.00.01 – общая педагогика. / Н. К. Чапаев. – Екатеринбург, 1998. – 387 с. 11. Чернілевський Д. В. Методологія наукової діяльності: навчальний посібник: Вид. 2-ге допов. / За ред. Д. В. Чернілевського. – Вінниця: Вид-во АМСКП, 2010. – 484 с. 12. Юсуфбекова Н. Р. Общие основы педагогической инноватики. Опыт разработки инновационных процессов в образовании (метод. пособ.) / Н. Р. Юсуфбекова. – М.: ЦС ПО РСФСР, 1991. – 91 с. citation: Коновальчук, І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. с. 261-269. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12120/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%86.%D0%86.%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B0%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%20%20%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf