%0 Journal Article %A Коновальчук, І. І. %D 2011 %F zu2:12124 %I Ів.-Франківськ: Прикарпатський національний університет %J Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка. %K компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність. %P 85-88 %T Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу %U http://eprints.zu.edu.ua/12124/ %X Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної, технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної компетентностей.