%0 Journal Article %A Коновальчук, І. І. %D 2012 %F zu2:12126 %I Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка %J Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. %K експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи. %N 4(22) %P 24-31 %T Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій %U http://eprints.zu.edu.ua/12126/ %X У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до реалізації обраного нововведення.