eprintid: 12146 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/01/21/46 datestamp: 2014-09-02 12:38:03 lastmod: 2015-09-01 15:53:22 status_changed: 2014-09-02 12:38:03 type: article metadata_visibility: show title: Компетентнісно-орієнтовані завдання в курсі «Програмування» language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема підготовки вчителів інформатики на засадах компетентністного підходу, зокрема, визначені роль та місце компетентнісно-орієнтованих завдань в курсі програмування. Подана схема створення компетентнісно-орієнтованого завдання з врахуванням методу проектів. Описано застосування зазначеного підходу в курсі “Програмування” для майбутніх вчителів інформатики. creators_name: Кривонос, О. М. creators_id: krypton@zu.edu.ua ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова volume: 5 number: 47 pagerange: 138-144 refereed: TRUE referencetext: 1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія : підруч. для студ., асп. та мол. викл. вузів / А. М. Алексюк – К. : Либідь, 1998. – 558 с. 2. Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України ; гол. ред. : В. Ю. Биков. – 2010. – № 1 (15). – Режим доступу : URL :http://www.ime.edu-ua.net/ em15/emg.html. – Назва з екрану. 3. Буланова-Топоркова М. В. Педагогика и психология высшей школы : учеб. пос. / М. В. Буланова- Топоркова. – [3-е изд., перераб. и доп.] – Ростов-н/Д : Феникс. – 2006. – 512 с. 4. Бурда М. І. Методичні основи диференційованого формування геометричних умінь учнів основної школи : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Бурда Михайло Іванович. – К., 1994. – 347 с. 5. Бурмакина В. Ф. Большая Семёрка (Б7). Информационно-коммуникационно-технологическая компетентность. Методическое руководство для подготовки к тестированию учителей [Электронный ресурс] / В. Ф. Бурмакина, М. Зелман, И. Н. Фалина. – М., 2007. – Режим доступу : URL : http://ifap.ru/library/book360.pdf. – Название с экрана. 6. Галузинський В. М. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні : навч. посіб. для викл. та асп. вузів / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух ; ІСДО, Київський лінгвістичний ун-т. – К. : ІНТЕЛ, 1995. – 168 с. 7. Двадцять років становлення і розвитку методичної системи навчання інформатики в школі та педагогічному університеті / В. Ю. Биков, М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, Ю. С. Рамський // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2005. – № 5. – С. 12–19. 8. Кривонос О. М. Організація самостійної роботи бакалаврів математики з курсу “Програмування” [Електронний ресурс] / О. М. Кривонос // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – № 2 (10). – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua. 9. Кривонос О. М. Особливості викладання програмування у вищому навчальному закладі з врахування вимог сучасності / О. М. Кривонос // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2011. – Вип. 57. – С. 131–134. 10. Лапчик М. П. ИКТ-компетентность бакалавров образования / М. П. Лапчик // Информатика и образование. – 2012. – № 2. – С. 29–33. 11. Морзе Н. В. Компетентснісні задачі з інформатики / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2: комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – № 6 (13).– С. 62–69. 12. Раков С. А. Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування / С. А. Раков, О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. – 2012. – № 2. – С. 27-36. 13. Педагогика / [под ред. Ю. К. Бабанского]. – М. : Просвещение, 1988. – 475 с. 14. Семеріков С. О. Актівізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні чисельних методів у об’ектно-оріентованій технології програмування : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання (інформатика)” / С. О. Семеріков. – К., 2001. – 20 с. 15. Смолкин А. М. Методы активного обучения : научн.-метод. пособие / А. М. Смолкин. – М. : Высшая школа, 1991. – 176 с. 16. Співаковський О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей : [монографія] / О. В. Співаковський. – Херсон : Айлант, – 2003. – 225 с. 17. Спірін О. М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою [монографія] / Олег Михайлович Спірін ; [наук. ред. М. І. Жалдак] / Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. – Житомир : Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 c. 18. Триус Ю. В. Особливості створення методичної системи навчання основ програмування для підготовки майбутніх інженерів-програмістів / Ю. В. Триус, О. О. Богатирьов, Л. В. Гришко // Вісник Черкаського університету, серія “Педагогічні науки”. – Випуск 35. – Черкаси, 2002. – С. 135–141. 19. Чобітько М. Г. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя: теоретико- методологічний аспект : монографія / М. Г. Чобітько. – Черкаси : Брама, 2006. – 560 с. citation: Кривонос, О. М. (2014) Компетентнісно-орієнтовані завдання в курсі «Програмування». Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 5 (47). с. 138-144. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12146/1/1.pdf