eprintid: 12207 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/22/07 datestamp: 2014-09-04 11:21:33 lastmod: 2015-08-15 07:45:23 status_changed: 2014-09-04 11:21:33 type: article metadata_visibility: show title: Історико-педагогічні засади утвердження успішної дитячої особистості language: ukraine abstract: У статті здійснюється ретроспективний аналіз проблеми становлення успішної дитячої особистості у творчості зарубіжних та вітчизняних вчених. Ключові слова: успіх, невдача, ситуація успіху, досягнення creators_name: Максимова, О. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2008 publication: Актуальні проблеми гуманітарної освіти: збірник наукових праць publisher: Київ – Кременець: РВЦКОГПІ ім.. Тараса Шевченка pagerange: 125-127 refereed: TRUE referencetext: 1. Лысенкова С.Н.Методом опережающего обучения: Кн. для учителя: Из опыта работы. – М.: Просвещение, 1988. – 192 с. 2. Романовський О.Г., Михайличенко В.Є. Філософія досягнення успіху: Навчальний посібник. – Харків:НТУ “ХПІ”, 2003. – 691 с. 3. Тульчинский Г.Л. Разум, воля, успех: О философии поступка. – Л.: Издательство Ленинградского ун-та, 1990. – 216 с. 4. Френе С. Нравственное и гражданское воспитание // Избранные педагогические сочинения. Пер. с фр. / Общ. ред. Б.Л.Вульфсона. – М.: Прогресс, 1990. – С. 139–176. 5. Шацкий С.Т. Избранные педагогические сочинения: В 2 т. – М.: Педагогика, 1980. – Т.2.: Проблемы воспитания, образования и обучения в советской школе. – С.7–296. citation: Максимова, О. О. (2008) Історико-педагогічні засади утвердження успішної дитячої особистості. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: збірник наукових праць. с. 125-127. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12207/1/%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf