eprintid: 12212 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/22/12 datestamp: 2014-09-04 11:23:48 lastmod: 2015-08-15 07:45:40 status_changed: 2014-09-04 11:23:48 type: other metadata_visibility: show title: Виховання цінності іншої людини у молодших школярів у процесі позанавчальної діяльності language: ukraine abstract: Об’єкт дослідження – процес виховання цінності іншої людини у дітей молодшого шкільного віку в процесі позанавчальної діяльності . Предмет дослідження – зміст, форми, методи виховання цінності іншої людини у дітей молодшого шкільного віку в процесі позанавчальної діяльності. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці змісту, форм та методів виховання цінності іншої людини у дітей молодшого шкільного віку в процесі позанавчальної діяльності. creators_name: Олійник, М. М. creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published publisher: ЖДУ ім. І.Франка referencetext: 1. Анисимов С.Ф. Мораль и поведение.- М.: Мысль, 1985.- 155с. 2. Аромштам М. Ребенок и взрослый в педагогике переживаний. — М.: Линка-пресс, 1998. 3. Артемова Л.В. Соціалізація дитини в родині // Дошкільне виховання. – 2004. - №3. – С.3-5 4. Бердяев Н.А. Философия свободы. Смысл творчества.- М.: Правда, 1989.- 607с. 5. Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн. 1: Особистісно- орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади.- К.: Либідь, 2003.- 280с. 6. Білоусова В.О. Виховання культури поведінки учнів. - К.: Радянська школа, 1986.- 160с. 7. Богданова О.С., Петрова В.И. Воспитание культуры поведения учащихся 1-3 классов. Пособие для учителей.- М.: Просвещение, 1978.- 176с. 8. Бовть О.Б. Исследование и коррекция социально-психологических и индивидуально-личностных характеристик младших школьников, коррелирующих с их агрессивностью //Практична психологія та соціальна робота.- 2002.- №2.- С.4-9. 9. Богданова О.С., Петрова В.И. Воспитание культуры поведения учащихся 1-3 классов.- М.: Просвещение, 1978.- 159с. 10. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. Психологические исследования.- М.: Просвещение, 1968.- 464с. 11. Буслинський В.А. Філософія: навч. посібник /В.А Буслинський, В.Ю Алексєєв, П.І Скрипка, Л.М. Кусок.– К.: КСУ, 2002- 287с. 12. Витковская Н.С. Формирование культуры поведения младших школьников: Пособие для учителей.- К.: Радянська школа, 1988.- 143с. 13. Вишневський О.І., Кобрій О.М., Чепіль М.М. Теоретичні основи педагогіки: Курс лекцій / За ред. О.Вишневського.- Дрогобич: Відродження, 2001 –268с. 14. Волкова Н.П. Педагогіка: Навчальний посібник.-К.:”Академія”, 2001.-576с. 15. Волченко Л.Б. Гуманность, деликатность, вежливость и этикет.- М.: Изд-во Моск. ун-та, 1992.- 115с. 16. Гамезо М.В. Старший дошкольник и младший школьник: Психодиагностика и коррекция развития: Учебное пособие / Под ред. М.В.Гамезо, В.С.Герасимова, М.В.Орлова.- М.: Воронеж. МОДЭК, 1998.- 251с. 17. Гіптерс З.В. Культурологічний словник-довідник / З.В. Гіптерс. – К.:ВД “Професіонал”, 2006. – 328 с. 18. Гореєва В.М. Виховання культури поведінки школярів.- К.: Знання, 1983.- 47с. 19. Грибова Л.А. О культуре поведения.- К.: Рад. школа, 1983.- 239с. 20. Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття).- К., 1994. 21. Дичківська І.М. Інд. виховання дітей дошкільного віку у спадщині М.Монтессорі: Автореф. дис…канд.пед.наук: 13.00.01 – Одеса, 1996.-24с. 22. Егоров И.В. Развитие “Я-концепции” детей младшего школьного возраста// Начальная школа.- 2002.- №3.- С.17-26. 23. Естетика: Підручник / Л.Левчук, Д.Кучерюк, В.Панченко; За заг. ред. Л.Левчук.- К.: Вища шк., 1997.- 399с. 24. Етика: Навч. посібник / Т.Аболіна, В.Єфименко, О.Лінчук та ін.- К.: Либідь, 1992.-328с. 25. Эльконин Д.Б. Детская психология.- М.: Политиздат, 1960.- 363с. 26. Запорожец А.В. Значение ранних периодов для формирования личности // Принцип развития в психологии.- М.: Наука, 1978.- С.243-261. 27. Зязюн І.А. Культура в контексті політики та освіти // Мистецтво та освіта.- 1998.- №2.- С.2-9. 28. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. – СПб.: Питер, 2000.- 512с. 29. Кант И. Лекции по этике: Пер. с нем. / Общ. Ред. А.А.Гусейнова.- М.: Республика, 2000.- 431с. 30. Кергомар П. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи // Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки / За ред. З.Борисової. – К.: Вища школа, 2004.- С. 121-129. 31. Козлова С.А. Теория и методика ознакомления дошкольников с социальной действительностью. –М., 1998. 32. Коменский Я. Избранные педагогические сочинения /Под ред. Красновского А.-М.: Учпедгиз, 1955.- 651с. 33. Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві).- Навч. посібник для вищих навчальних закладів.- К.: Освіта, 1998.- 288с. 34. Корнєв Н.М., Коваленко А.Б. Соціальна психологія: Підручник.- К., 1995.- 304с. 35. Красникова Е.И. Обзор зарубежных работ по проблемам восприятия музыки. Вопросы психологии, 1981.- №2.- С.150-155. 36. Краткий словарь по этике / Под ред. О.Дробницкого, И.Кона.- М.: Политиздат, 1965.- 543с. 37. Критерії моральної вихованості молодших школярів: Кн. Для вчителя / За ред. І.Д.Беха, С.Д.Максименка. – К.: Рад. Шк., 1989. – 96с. 38. Кряжева Н.Л. Развитие эмоционального мира детей. Популярное пособие для родителей и педагогов.- Ярославль: “Академия развития”, 1997.- 208с. 39. Кулачківська С.Є. Ладивір С.О., Піроженко Т.О. Сьогодення майбутнього школяра. Метод. рекомендації. - К., 1998.- 88с. 40. Культура и развитие человека: очерк философско- методологических проблем / Отв. ред. В.Иванов.- К.: Наук. думка.- 1989.-320с. 41. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. М.: Изд-во Моск. ун- та, 1981.- 584с. 42. Лисина М.И. Проблемы онтогенеза общения. – М.: Педагогика, 1986. – 144с. 43. Локк Д. Мысли о воспитании //Педагогическое наследие. -М.: Педагогика, 1989.-416с. 44. Лэндрет Г.Л. Игровая терапия: искусство отношений: Пер. с англ.- М.: Международная пед. академия, 1994.- 368с. 45. Маркова Т.А. Детский сад и семья. — М.: Просвещение, 1981. 46. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. Навч. посіб.- К.: ВАТ “КДНК”, 2001.- 608с. 47. Монтессорі М. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в будинках дитини // Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки / За ред. З.Борисової. – К.: Вища школа, 2004.- С. 104-121. 48. М’ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посібник.- К.: Вища школа, 1998.- 479с. 49. Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В.3 кн. Кн.3: Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с елементами математической статистики.- М.: ВЛАДОС, 1998.- 632с. 50. Ньюкомб Н. Развитие личности ребенка.- Спб.: Питер, 2002. 51. Основи психології: Підручник / За заг. ред. О.О.Киричука, В.Роменця.- К.: Либідь, 1995.- 632с. 52. Осорина М.В. Секретный мир детей в пространстве мира взрослых. – СПб.: “Питер”, 2000.- 288с. 53. Педагогіка: Навч. посібник / В.М.Галузяк, М.І.Сметанський, В.І.Шахов.- Вінниця: РВВ ВАТ “Вінницька обл. друкарня”, 2001.- 200с. 54. Педагогика: Учебное пособие для учащихся педучилищ / Под ред. Л.Болотиной. – М.: Просвещение, 1987. – 288 с. 55. Песталоцци И.Г. Избранные педагогические сочинения: В 2х т. Т 2.- М.: Педагогика, 1981.-416с. 56. Печенко І.П. Соціалізація дітей в умовах сільських навчально- виховних комплексів “загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад”: 13.00.08 – дошкільна педагогіка: Автореф. дис. … канд. пед. наук.- К., 2003.- 21с. 57. Положення про навчально-виховний комплекс “дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад”, “загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад” // Урядовий кур’єр.- 2003.- № 51.- С.6-7. 58. Практикум по психодиагностике: Психодиагностика мотивации и саморегуляции.- М.: Изд-во МГУ, 1990.- 160с. 59. Приходько Ю.О. Генезис провідних ставлень дитини як основа її особистісного розвитку: Дис….докт. психол. наук: 19.00.07.- К., 1997.- 428с. 60. Прихожан А.М. Психологические проблемы нравственного воспитания школьников.- М., 1980. 61. Про загальну середню освіту: Закон України // Голос України.- 1999.- № 25. 62. Психическое развитие младших школьников: Экспериментальное психологическое исследование / Под ред. В.В.Давыдова.- М.: Педагогика, 1990.- 160с. 63. Психологія особистості: Словник-довідник / За редакцією П.П.Горностая, Т.М.Титаренко.- К.: Рута, 2001.- 320с. 64. Психологія: Підручник / Ю.Л.Трофімов, В.В.Рибалка, П.А.Гончарук та ін.; за ред. Ю.Л.Трофімова. – К.: Либідь, 2000.- 558с. 65. Психология. Словарь / Под общ. ред. А.В.Петровского, М.Г.Ярошевского. – М.: Политиздат, 1990.- 494с. 66. Развитие нравственных убеждений школьников / Под. ред. М.Боришевского.- К.: Рад. школа, 1986.- 184с. 67. Роменець В.А., Маноха І.П. Історія психології XX ст.: Навч. посібник.- К.: Либідь, 1998.- 992с. 68. Российская педагогическая энциклопедия: В 2 тт. / Гл. ред. В.В.Давыдов. – М.: Бол.Рос. энциклопедия, Т.1. 1993. – 608с. 69. Рубинштейн С.Л. Способы воспитания новых привычек // О воспитании привычек у детей.- М.: Институт практической психологии, 1996.- С.17-28. 70. Руководство по психотерапии / Под ред. В.Е.Рожнова.- Ташкент: Медицина, 1985ю- 712с. 71. Русова С. Вибрані пед. твори: У 2 кн. Кн.1 / За ред. Є. Коваленко.- К.: Либідь, 1997.- 272с. 72. Руссо Ж.Ж. Эмиль или О воспитании //Педагогическое наследие. - М.: Педагогика, 1989.- 416с. 73. Семенченко Ф.Г. "Цінність" як предмет соціально-гуманітарної науки: теоретико-концептуальний підхід аналізу проблеми цінностей/Ф.Г.Семенченко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/bookscontent. php3?b=7&c=386. 74. Словарь по этике / Под ред. А.Гусейнова, И.Кона.- М.: Политиздат, 1989.-447с. 75. Смирнова Е.О. Психология ребенка: Учебник для педучилищ и вузов.- М.: Школа-Пресс, 1997.-384с. 76. Современная буржуазная философия: Учеб пособие. Под ред. А.Богомолова, Ю.Мельвиля, И.Нарского.- М.: Высшая школа, 1978.- 583с. 77. Соціологія: словник термінів і понять / Упоряд. Є.А.Біленький, М.А.Козловець, В.О.Федоренко / за заг. ред. М.А.Козловця.- Житомир, “Волинь”, 2003.- 236с. 78. Субботский Е.В. Ребенок открывает мир.- М.: Просвещение, 1991.- 207с. 79. Сухомлинський В.О. Павлиська середня школа. Вибрані твори в 5- ти т. Т.4. К.: Рад. школа, 1976.- С.7-391. 80. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. // Вибр. тв.: в 5-ти т. - т.3 . - К.: Рад. шк., 1977. - С. 3-283. 81. Сухомлинський В.А. О воспитании.- М.: Политиздат, 1975.- 272с. 82. Толстой Л.Н. О народном образовании. Собрание соч. в 22-х тт. Т.16. М.:Худ. литература, 1983.- С.7-28. 83. Толстой Л.Н. Воспитание и образование. Собрание соч. в 22-х тт. Т.16. М.:Худ. литература, 1983.- С.29-66. 84. Українська радянська енциклопедія / Під ред. О.Антонова, Ф.Бабичева. Т.8.,- К.: Гол. ред. УРЕ, 1982.-529с. 85. Федорова М.А. Формування культури поведінки дітей (6-7-ий роки життя): Навчально-методичний посібник / За ред. проф. М.В.Левківського. – Житомир: Поліграфічний центр ЖДУ, 2007. – 213 с. 86. Філософія. Підручник / За заг. ред. Горлача М., Кременя В., Рибалка В. – Харків: Консум, 2000. – 672с. 87. Философский энциклопедический словарь / Гл. ред. Л.Ильичев, П.Федосеев, С.Ковалев.- М.: Сов. энциклопедия, 1989.- 840с. 88. Фіцула М.М. Педагогіка: Навч. посіб.- К.: “Академія”, 2000.- 544с. 89. Фопель К. Как научить детей сотрудничать? Психологические игры и упражнения: Практ. пособие: Пер. с нем.: В 4-х томах, Т.1.- М.: Генезис, 1998.- 160с. 90. Шебанова В.І. Експрес-діагностика агресивного типу реагування молодших школярів у ситуаціях фрустрації // Практична психологія та соціальна робота.- 2002.- №3.- С.4-7. 91. Шемшурина А. Нравственно-этическая культура школьника // Сельская школа.- 2002.- №2.- С.59-68. 92. Юзвак Ж. Духовний розвиток: сутність, мета, умови здійснення / Початкова школа.-2000.- №4.- С.9-10. 93. Якименко Л. Актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної та початкової шкільної освіти в умовах навчально-виховного комплексу // Зб. наук. праць: Спец. випуск.- К.: Науковий світ, 2002.- С.156-159. 94. Якобсон П.М. Эмоциональная жизнь школьника: дошкольный и младший школьный возраст // Психология чувств, мотивации.- М. – Воронеж, 1998.- С.87-118. 95. Якобсон С.Г., Фещенко Т.И, Формирование Я-потенциального положительного как метод регуляции поведения дошкольника // Ворпосы психологии.- 1997.- №3.- С.3-11. citation: Олійник, М. М., Федорова, М. А. (2014) Виховання цінності іншої людини у молодших школярів у процесі позанавчальної діяльності. ЖДУ ім. І.Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12212/1/%D0%9E%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf