%0 Generic %A Козел, О. С. %A Коновальчук, І. І. %D 2014 %F zu2:12350 %I ЖДУ ім. І. Франка %T Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/12350/ %X Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження. Експериментальна база дослідження. Дослідно-експериментальна робота проводилась у старшій групі Житомирського дошкільного навчального закладу № 66. Вибірка становить 20 дітей. Теоретичне значення дослідження: уточнено зміст понять “здібності”, “творчі здібності” ; виділено зміст і структуру творчих здібностей; конкретизовано особливості розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності; обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку творчих здібностей засобами образотворчої діяльності; визначені критерії, показники та дана якісна характеристика рівнів розвитку творчих здібностей старших дошкільників; створено модель розвитку творчих здібностей у процесі образотворчої діяльності.