eprintid: 12357 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/23/57 datestamp: 2014-09-08 07:31:05 lastmod: 2015-08-15 07:47:07 status_changed: 2014-09-08 07:31:05 type: article metadata_visibility: show title: Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі language: ukraine abstract: У статті розкриваються особливості становлення взаємин першокласника з вчителями та однолітками, характеризується статус суб’єкта, аналізуються ознаки педагогічного спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні, даються рекомендації щодо формування вихованця як суб’єкта власної діяльності й поведінки. creators_name: Максимова, О. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 publication: Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: ФОП Левковець pagerange: 7-15 refereed: TRUE referencetext: 1. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Наук. -метод. посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с. 2. Бодалев А. А. Восприятие и понимание человека человеком. – М.: Издательство Московского университета, 1982. – 200 с. 3. Галигузова Л.Н., Смирнова Е.О. Ступени общения: от года до семи лет. – М.: Просвещение, 1992. – 143 с. 4. Кононко О. Особистісно орієнтована модель дошкільної освіти: суть та проблеми впровадження у практику // Збірник наукових праць: Спеціальний випуск / В.Г.Кузь (гол. ред.) та ін. – К.: Науковий світ, 2002. – С. 273 – 283. 5. Приходько Ю.А. Формування позитивних взаємин у дитячому колективі. – К.: Радянська школа, 1987. – 128 с. 6. Психічний розвиток дитини-дошкільника: Навч. посіб. для педагогів, психологів, вихователів дит. дошк. закладів, студ. сер. і вищ. пед. закладів, батьків / С.Є.Кулачківська, С.О.Ладивір, Т.О.Піроженко та ін. – К.: Світич, 2004. – 75 с. 7. Якобсон С.Г. Психологические проблемы этического развития детей / Науч.-исслед. Ин-т общей и педагогической психологии АПН СССР. – М.: Педагогика, 1984. – 144 с. citation: Максимова, О. О. (2012) Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць. с. 7-15. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12357/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%20%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D0%B2%20%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%85.pdf