relation: http://eprints.zu.edu.ua/12382/ title: Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття creator: Черняченко, Л. М. creator: Климова, К. Я. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Сучасний етап розвитку цивілізації, поглиблення інтеграційних процесів суттєво змінюють уявлення про цілі і цінності освіти. У процесі модернізації загальної середньої освіти якість початкового навчання пов'язується з реалізацією компетентнісного підходу, який передбачає методологічну перебудову навчального процесу на принципах гуманізації та демократизації і спрямова¬ний на особистісний розвиток школярів. date: 2014 type: Експеримент type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/12382/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B8.pdf identifier: Черняченко, Л. М., Климова, К. Я. (2014) Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття. [Експеримент] language: ukraine