eprintid: 12382 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/01/23/82 datestamp: 2014-09-08 12:13:10 lastmod: 2015-08-15 07:48:40 status_changed: 2014-09-08 12:13:10 type: experiment metadata_visibility: show title: Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття language: ukraine abstract: Сучасний етап розвитку цивілізації, поглиблення інтеграційних процесів суттєво змінюють уявлення про цілі і цінності освіти. У процесі модернізації загальної середньої освіти якість початкового навчання пов'язується з реалізацією компетентнісного підходу, який передбачає методологічну перебудову навчального процесу на принципах гуманізації та демократизації і спрямова¬ний на особистісний розвиток школярів. keywords: Украънський буквар, науковий аналіз, порівняльна характеристика, історичний екскурс. creators_name: Черняченко, Л. М. creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2014 date_type: published citation: Черняченко, Л. М., Климова, К. Я. (2014) Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття. [Експеримент] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12382/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B8.pdf