relation: http://eprints.zu.edu.ua/12453/ title: ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ creator: Бусько, М. Б. subject: LB Теорія і практика освіти description: Дисертація присвячена дослідженню організації навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. Визначено методологічні основи та поняттєво-категорійний апарат дослідження. Окреслено особливості державної підтримки (на всіх етапах імміграційного процесу) та управління системою навчання іммігрантів у Канаді (закони, стратегії, плани дій, програми та ініціативи) на федеральному і провінційному рівнях. Здійснено аналіз змістового компоненту навчання іммігрантів: знання (гуманітарні, соціально-економічні, професійні та практичні), уміння і навички, цінності. Охарактеризовано операційний компонент навчання дорослих іммігрантів: форми і види (стаціонарна, заочна; дистанційна, комбінована), методи (словесні, наочні, практичні, аналітичні, синтетичні, репродуктивні). Обґрунтовано можливості творчого використання прогресивних ідей канадського досвіду навчання іммігрантів у системі освіти дорослих України. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/12453/1/aref_%D0%91%D1%83%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE.doc identifier: Бусько, М. Б. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. language: ukraine