%0 Journal Article %A Бусько, М. Б. %D 2014 %F zu2:12453 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K освіта дорослих, система освіти дорослих, навчання дорослих, зміст навчання, форми й методи навчання, іммігрант, Канада. %T ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ %U http://eprints.zu.edu.ua/12453/ %X Дисертація присвячена дослідженню організації навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. Визначено методологічні основи та поняттєво-категорійний апарат дослідження. Окреслено особливості державної підтримки (на всіх етапах імміграційного процесу) та управління системою навчання іммігрантів у Канаді (закони, стратегії, плани дій, програми та ініціативи) на федеральному і провінційному рівнях. Здійснено аналіз змістового компоненту навчання іммігрантів: знання (гуманітарні, соціально-економічні, професійні та практичні), уміння і навички, цінності. Охарактеризовано операційний компонент навчання дорослих іммігрантів: форми і види (стаціонарна, заочна; дистанційна, комбінована), методи (словесні, наочні, практичні, аналітичні, синтетичні, репродуктивні). Обґрунтовано можливості творчого використання прогресивних ідей канадського досвіду навчання іммігрантів у системі освіти дорослих України.