eprintid: 12453 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/24/53 datestamp: 2014-09-09 12:41:43 lastmod: 2014-09-09 12:47:21 status_changed: 2014-09-09 12:41:43 type: article metadata_visibility: show title: ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ language: ukraine abstract: Дисертація присвячена дослідженню організації навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. Визначено методологічні основи та поняттєво-категорійний апарат дослідження. Окреслено особливості державної підтримки (на всіх етапах імміграційного процесу) та управління системою навчання іммігрантів у Канаді (закони, стратегії, плани дій, програми та ініціативи) на федеральному і провінційному рівнях. Здійснено аналіз змістового компоненту навчання іммігрантів: знання (гуманітарні, соціально-економічні, професійні та практичні), уміння і навички, цінності. Охарактеризовано операційний компонент навчання дорослих іммігрантів: форми і види (стаціонарна, заочна; дистанційна, комбінована), методи (словесні, наочні, практичні, аналітичні, синтетичні, репродуктивні). Обґрунтовано можливості творчого використання прогресивних ідей канадського досвіду навчання іммігрантів у системі освіти дорослих України. keywords: освіта дорослих, система освіти дорослих, навчання дорослих, зміст навчання, форми й методи навчання, іммігрант, Канада. creators_name: Бусько, М. Б. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Бусько М. Б. Грамотність дорослих іммігрантів у Канаді як науково-педагогічна проблема / Марія Богданівна Бусько // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / Слов’ян. держ. пед. ун-т ; [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ, 2011. – Спецвип. 7. – Ч. І. – С. 258–263. 2. Бусько М. Б. Особливості розвитку освіти дорослих у Канаді / Марія Богданівна Бусько // Педагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журнал. – 2011. – № 2. – С. 187–193. 3. Бусько М. Б. Аналіз навчальних програм з англійської і французької мов для іммігрантів Канади / Марія Богданівна Бусько, Наталія Василівна Мукан // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / Слов’ян. держ. пед. ун-т ; [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ, 2012. – Спецвип. 11. – Ч. ІІ. – С. 72–78. 4. Бусько М. Б. Государственные программы поддержки обучения взрослых иммигрантов в Канаде / Мария Богдановна Бусько // Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана. – Алматы, 2012. – № 5. – С. 22–29. 5. Бусько М. Б. Дистанційне навчання дорослих іммігрантів у Канаді / Марія Богданівна Бусько, Наталія Василівна Мукан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / СумДПУ ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2012. – № 3 (21). – С. 77–84. 6. Бусько М. Б. Навчання іммігрантів у Канаді / Марія Богданівна Бусько // Педагогічний процес : теорія і практика / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Благод. фонд ім. Антона Макаренка. – Київ, 2013. – № 2. – С. 20–28. 7. Бусько М. Б. Участь уряду Канади у процесі навчання дорослих іммігрантів / Марія Богданівна Бусько // Імідж сучасного педагога. – Полтава, 2013. – № 1 (130). – С. 40–42. 8. Бусько М. Б. Особенности образования взрослых в Канаде / Мария Богдановна Бусько, Наталия Васильевна Мукан // Педагогическая наука : прошлое, настоящее, будуще : материаллы Междунар. заочн. научн.-практ. конф., 30 март. 2011, Новосибирск, Россия / НП «Сибирская ассоциация консультантов». – Новосибирск : Изд. «ЭНСКЕ», 2011. – Ч. II. – С. 164–168. 9. Бусько М. Б. Інтеграція іммігрантів у Канаді : характеристика початкового етапу / Марія Богданівна Бусько // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі : національний та інтернаціональний аспекти : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т імені Володимира Даля ; [за заг. ред. к.філос.н. М. А. Журби]. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2011. – Ч. II. – С. 25–29. 10. Бусько М. Б. Особливості навчання іммігрантів на робочому місці : досвід Канади / Марія Богданівна Бусько // Освіта та наука в умовах глобальних викликів : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 7–9 червн. 2012, Сімферополь, Україна / Крим. ін-т бізнесу. – Сімферополь, 2012. – С. 20–22. 11. Бусько М. Б. Альтернативні форми навчання дорослих іммігрантів у Канаді / Марія Богданівна Бусько // Педагогіка і психологія : сучасні тенденції та чинники розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1–2 лют. 2013, Одеса, Україна / Півден. фундація педагогіки. – Одеса, 2013. – С. 41–42. 12. Бусько М. Б. Значення освіти дорослих у сучасному світі / Марія Богданівна Бусько // Педагогіка та психологія : перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20 липн. 2013, Київ, Україна / Київ. наук. орг. педаг. та психол. – Київ, 2013. – С. 6–8. 13. Бусько М. Б. Комбінована форма навчання як відповідь на потреби іммігрантів у Канаді / Марія Богданівна Бусько // Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Педагогіка та психологія : наука, освіта, інновації», 14–15 груд. 2012, Львів, Україна / Львів. пед. спільнота. – Львів, 2013. – С. 53–54. 14. Бусько М. Б. Освіта дорослих та її види / Марія Богданівна Бусько, Маріанна Василівна Гаврилюк // Психологія і педагогіка : актуальні питання XXI століття : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2–3 серп. 2013, Одеса, Україна / Півден. фундація педагогіки. – Одеса, 2013. – С. 64–65. 15. Бусько М. Б. Навчання дорослих іммігрантів у Канаді : навч. посіб. / Марія Богданівна Бусько. – Львів : ЗУКЦ, 2013. – 120 с. citation: Бусько, М. Б. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12453/1/aref_%D0%91%D1%83%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE.doc