eprintid: 12454 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/24/54 datestamp: 2014-09-09 12:44:48 lastmod: 2014-09-09 12:51:57 status_changed: 2014-09-09 12:44:48 type: article metadata_visibility: show title: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) language: ukraine abstract: У дисертації наведено теоретичне узагальнення і новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання – розкриття організаційно-педагогічних основ викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Здійснено порівняльний аналіз навчальних програм та висвітлено процес пошуку раціональних методів навчання іноземних мов у реальних гімназіях та училищах досліджуваного періоду; схарактеризовано забезпечення процесу викладання іноземних мов у реальних навчальних закладах підручниками та посібниками. Удосконалено та розширено наукові уявлення про реформи і контрреформи у розвитку реального напряму вітчизняної освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття; історію створення нормативних документів, що регулювали діяльність реальних гімназій і училищ як закладів середньої освіти. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі матеріали, історичні факти щодо розвитку реального напряму вітчизняної освіти другої половини ХІХ – початку ХХ століття. keywords: розвиток реального напряму вітчизняної освіти, організаційно-педагогічні основи викладання іноземних мов, навчальні програми, методи навчання іноземних мов, реальні гімназії, реальні училища. creators_name: Гончаренко, Н. В. ispublished: pub subjects: LA full_text_status: public date: 2014 publication: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: ЖДУ імені Івана Франка refereed: FALSE referencetext: 1. Гончаренко Н. До джерел вивчення іноземних мов в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Наталя Гончаренко // Історико-педагогічний альманах. – 2012. – № 1. – С. 96−103. 2. Гончаренко Н. В. Навчальна література з курсів нових іноземних мов (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. В. Гончаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. − № 22 (257). – Ч. VІІ. – С. 187−195. 3. Гончаренко Н. В. Нормативно-правове забезпечення викладання іноземних мов у ході освітніх реформ (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. В. Гончаренко // Збірник наукових праць „Педагогічні науки”. – Херсон, 2012. – Вип. LХІ. – С. 20−26. 4. Гончаренко Н. Методи навчання іноземних мов у реальних училищах (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. Гончаренко // Вісник Черкаського університету. – Серія : Педагогічні науки. – 2012. − № 24 (237). – С. 43−48. 5. Гончаренко Н. В. Влияние образовательных реформ и контрреформ на значение иностранных языков в учебном процессе реальних учебных заведений (60–80-е годы ХІХ столетия) / Н. В. Гончаренко // Азимут научных исследований: педагогика и психология. – 2012. − № 1. – С. 25−29. 6. Гончаренко Н. В. Історіографія дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти (друга пол. ХІХ − початок ХХ століття) / Н. В. Гончаренко // Педагогічний дискурс: зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2013. – Вип. 15. – С. 175−181. 7. Гончаренко Н. Реальні навчальні заклади в системі середньої освіти Російської імперії (друга пол. ХІХ − початок ХХ століття) / Н. Гончаренко // Історико-педагогічний альманах. – 2013. − № 2. – С. 46-56. citation: Гончаренко, Н. В. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12454/1/aref_%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.doc