%0 Journal Article %A Дерев’янко, О. В. %D 2014 %F zu2:12455 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J АВТОРЕФЕРАТ на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K професійна компетентність, майбутні гірничі інженери, фахові дисципліни, модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів. %T ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН %U http://eprints.zu.edu.ua/12455/ %X Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін. Теоретично обґрунтовано сутність базових понять дослідження. На основі аналізу сучасних наукових підходів до проблеми дослідження визначено системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований та акмеологічний підходи; з’ясовано роль і специфіку фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх гірничих інженерів. Науково обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін, що включає цільовий, змістово-організаційний, операційний, оцінно-результативний блоки. Обґрунтовано структуру, зміст та виокремлено критерії оцінювання її сформованості. Розроблено й експериментально перевірено ефективність технології формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін та спецкурсу «Особливості формування професійної компетентності гірничих інженерів». Результати експериментальної роботи засвідчили ефективність запропонованої технології та підвищення рівня сформованості професійної компетентності у майбутніх гірничих інженерів.