relation: http://eprints.zu.edu.ua/12457/ title: ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ creator: Зданевич, Л. В. subject: LB Теорія і практика освіти description: Дисертацію присвячено теоретичним і методичним засадам підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності з дезадаптованитми дітьми. На підставі застосування поліпарадиґмального підходу науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутнього вихователя ДНЗ до професійної діяльності, змістовою основою якої є авторська модель, що містить три взаємозалежні та взаємодоповнювальні підсистеми: організаційно-діагностичну, змістово-діяльнісну та рефлексивно-прогностичну. Упроваджено систему підготовки майбутнього вихователя до професійної діяльності на основі використання стандартизованих і валідизованих діагностичних методів та інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено структурні компоненти професійної готовності майбутнього вихователя до роботи з дезадаптованими дошкільниками (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-технологічний, інформаційно-комунікативний та рефлексивно-самоосвітній). Науково-методичні засади реалізації авторської моделі відтворено й деталізовано в межах педагогічного експерименту, який підтвердив ефективність авторської моделі. Результати дослідження впроваджені в практику діяльності вищих навчальних закладів і дошкільних навчальних закладів України. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/12457/1/aref_%D0%97%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.doc identifier: Зданевич, Л. В. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. language: ukraine