eprintid: 12474 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/24/74 datestamp: 2014-09-10 06:37:18 lastmod: 2014-09-10 06:42:43 status_changed: 2014-09-10 06:37:18 type: article metadata_visibility: show title: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ language: ukraine abstract: У роботі досліджено проблему визначення ефективності педагогічних умов організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів, а саме: формування соціально-позитивної мотивації до організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів; оптимальне поєднання групових та індивідуальних форм позааудиторної навчальної діяльності; реалізація інтегративного підходу до організації позааудиторної навчальної діяльності; забезпечення творчого рівня пізнавальної активності майбутніх медичних фахівців у процесі професійної підготовки. З’ясовано сутність базових понять: діяльність, навчальна діяльність, позааудиторна навчальна діяльність студентів медичних коледжів. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено авторську модель організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів. Визначено її структурні та функціональні компоненти, критерії, показники та рівні ефективності організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів. Доведено, що впровадження авторської моделі на основі поетапної її реалізації сприяє позитивному професійному зростанню майбутніх медичних фахівців. keywords: педагогічні умови, позааудиторна навчальна діяльність, професійна підготовка, структурні та функціональні компоненти, критерії та показники, модель організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів. creators_name: Коваленко, В. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: FALSE referencetext: 1. Коваленко В. О. Формування духовності студентської молоді в процесі позааудиторної роботи / В. О. Коваленко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2010. – Вип. 52. – С. 114–117. 2. Коваленко В. О. Самостійна робота як один із видів позааудиторної навчальної діяльності студентів в умовах інформатизації освіти / В. О. Коваленко // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Київ–Вінниця, 2012. – Вип. 71. – С. 95–101. 3. Коваленко В. О. Комплексний підхід до організації позааудиторної діяльності / В. О. Коваленко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2012. – Вип. 66. – С. 169–172. 4. Коваленко В. О. Позааудиторна навчальна діяльність студентів як чинник професійного становлення майбутнього фахівця / В. О. Коваленко // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Київ, 2013. – Вип. 76. – С. 254–260. 5. Коваленко В. О. Проектні технології в реалізації педагогічних умов організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів / В. О. Коваленко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія : зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип. 41. – Ч. 6. – С. 182–190. 6. Коваленко В. А. Научная работа как необходимая составляющая внеаудиторной учебной деятельности студентов высших медицинских учебных заведений / В. А. Коваленко // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия : Педагогика, психология. – Тольятти : Изд-во Тольяттинского государственного университета, 2013. – № 2 (13). – С. 133–137. citation: Коваленко, В. О. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12474/1/aref_%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.doc