%0 Journal Article %A Мазко, О. П. %D 2014 %F zu2:12475 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогічна взаємодія, культура педагогічної взаємодії, професійна підготовка, інтерактивні технології навчання, фахові дисципліни. %T ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН %U http://eprints.zu.edu.ua/12475/ %X Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці та уточнено базові поняття дослідження. Розкрито сутність культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Науково обґрунтовано модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Визначено й охарактеризовано найбільш ефективні технології формування культури педагогічної взаємодії, критерії, показники та рівні її сформованості. Розроблено технологію формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Ефективність впровадження технології у навчальний процес доведено та перевірено експериментально; окреслено перспективи подальших наукових пошуків