%0 Journal Article %A Самойленко, О. М. %D 2014 %F zu2:12480 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук %K дистанційне навчання, дистанційна форма навчання, технології дистанційного навчання, підготовка бакалаврів-учителів математики. %T ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ-УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/12480/ %X У дисертації здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання в педагогічній теорії та практиці вищої школи в Україні та за кордоном. Автором обґрунтовано характеристику категоріально-поняттєвого поля дослідження, окреслено методологічні основи дистанційної форми навчання, досліджено сутність підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання, проаналізовано стан організації дистанційного навчання бакалаврів-учителів математики у педагогічних університетах. Окреслено теоретичні та методичні засади підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання. Науково розроблено та обґрунтовано модель підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання. Визначено мету та завдання, а також підходи і принципи реалізації розробленої моделі. Розкрито сутність, структуру, критерії, показники у визначеному напрямі та рівні готовності майбутніх бакалаврів-учителів математики до професійної діяльності. Розроблено нормативне забезпечення підготовки бакалаврів-учителів математики та методику підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання. Експериментально доведено ефективність розробленої моделі підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання в педагогічному вищому навчальному закладі.