eprintid: 12557 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/25/57 datestamp: 2014-09-11 12:42:33 lastmod: 2015-08-15 08:01:02 status_changed: 2014-09-11 12:42:33 type: other metadata_visibility: show title: Взаємодія школи і сім'ї в розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку language: ukraine abstract: Об’єкт дослідження – процес розвитку у молодших школярів інтелектуальних здібностей. Предмет дослідження – дидактичні умови використання гри як засобу розвитку в учнів початкової школи інтелектуальних здібностей. Мета роботи: розробити та експериментально перевірити методику використання гри як засобу розвитку у молодших школярів інтелектуальних здібностей creators_name: Жуковська, Л. О. creators_name: Клименюк, Ю. М. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published publisher: ЖДУ ім. І.Франка referencetext: 1. Акімова М.К., Козлова В.К. Психологічна корекція розумового розвитку школярів. – М, 2000. – С. 23–42 2. Активизация познавательной деятельности младших школьников: Книга для учителя / Под ред. М.П. Осиповой, Н.И. Качановского. – Минск: Нар.освета, 1987. 3. Амонашвили Ш.В. В школу – с шести лет. – М.: Педагогика, 1986. – 176 с. 4. Андрианова Т.М. Игра – один из важнейших приемов работы с шестилетними детьми // Обучение, воспитание и развитие детей шестилетнего возраста: Пособие для учителя. – М.: Просвещение, 1990. – С. 34–42. 5. Аникеева Н.П. Воспитание игрой: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1987. 6. Арутюнов А.Р. и др. Игровые задания. – М.: Русский язык, 1984. – 217 с. 7. Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды. – М.: Педагогика, 1989. – 558 с. 8. Бабкина Н.В. Использование развивающих игр и упражнений в учебном процессе // Начальная школа. – 1998. – №4. – С. 11–18. 9. Блонский П. Избранные педагогические и психологические сочинения: В 2-х томах. – М.: Педагогика, 1979. – Т.1. – 420 с. 10. Болотина Н.И. Дидактическая игра – одно из средств активизации познавательной деятельности детей шестилетнего возраста // Начальная школа. – 1987. – №12. – С. 42–44. 11. Бурім В. Сюжетно-рольові ігри на уроках навчання грамоти // Початкова освіта. – 2001. – №37 (жовтень). – С. 10. 12. Буя Т.А. Игра в эстетическом воспитании младшего школьника // Начальная школа. – 1997. – №2. – С. 40–43. 13. Валлон А. Психическое развитие ребенка.– М.,1967. –195 с. 14. Вапняр Н.Ф. Использование математических игр на уроке // Начальная школа. – 1991. – №3 15. Варзацька Л.О. Гра як засіб пізнання // Початкова школа. – 1988. – №12. – С. 34–35. 16. Выготский Л.С. Игра и ее роль в психологии развития ребенка // Вопросы психологии. – 1966. – №6. – С. 64–76. 17. Газман О.С., Харитонова Н.Е. В школу – с игрой: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 96 с. 18. Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К., 1997. – С. 98–146. 19. Грабська І.А., Киричук О.І. Ігрові форми психологічної корекції: Використання ігрових вправ у розвитку уваги школярів // Радянська школа. – 1990. – №12. – С. 59–64. 20. Гримакова Г.Н., Юсубова И.Б. Развитие познавательной самостоятельности школьника в игровой деятельности. // Начальная школа. – 2004. – №11.–С. 41–45. 21. Грейс Крейг Психологія розвитку. – С.-П., 2000. – С. 77. 22. Губанова О.В., Левкина И.С. Использование игровых приемов на уроках // Начальная школа. – 1997. – №6. – С. 36–37. 23. Гуцан Л. Гра як засіб пропедевтичної профорієнтаційної роботи. // Початкова школа. – 2005. – №9.–С. 51–53. 24. Дейч О. Фольклор у вихованні молодших школярів // Початкова школа. – 2000. – №2. – С. 46–49. 25. Денис С.А. Дидактичні ігри. // Початкова школа. – 1986. – №10. 26. Дідух М.В. Ігрові прийоми навчання читати // Початкова школа. – 1991. – №1. – С. 10–13. 27. Долбенко Т. Активізація пізнавальної діяльності підлітків: ігрові технології // Рідна школа. – 2004. – №10. – С. 36–39. 28. Жорник О. Використання дидактичних ігор у навчанні //. Рідна школа. – 2000. – №4. – С. 63–64. 29. Жорник О. Формування пізнавальної діяльності учнів у процесі спільної ігрової діяльності. // Рідна школа. – 2000. – №3.–С. 37– 39. 30. Задорожний К.М. Використання рольових ігор на уроках // Англійська мова та література. – 2006. – №14. – С. 45–48. 31. Зеленецька І. Музично-дидактичні ігри на уроках // Початкова школа. – 1999. – №4. – С. 29–36. 32. Земцева Л.И., Сушкова Е.Ю. Роль дидактической игры на уроках математики. // Начальная школа. – 1988. – №10. 33. Иванова Н.Т. Кто, с кем и во что играет?: Использование игры в воспитании младших школьников // Начальная школа. – 1998. – №7. – С. 7–9. 34. Игры и игровые упражнения с детьми шестилетнего возраста / Под. ред. Е.И. Коваленко. – К.: Рад. школа, 1987. – 141 с. 35. Іщенко Л. Дидактичні ігри як засіб екологічного виховання // Початкова школа. – 1998. – №12. – С. 25–26. 36. Казанский Н.Г., Назарова Т.С. Дидактика. – М.: Просвещение, 1978. – 224 с. 37. Кодлюк Я.П. Молодший школяр як суб'єкт навчальної діяльності // Наукові захисти Тернопільського державного педагогічного університету (Серія: Педагогіка). – 2002. – №4. – С. 5 – 12. 38. Кодлюк Я.П Підручник для початкової школи: теорія і практика. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2004. – 266 с. 39. Кодлюк Я.П Формування загальнонавчальних умінь і навичок в учнів 1–2 класів 4 – річної початкової школи: Автореф. дис. канд. пед. Наук: 13.00.09.-К., 1993.-24 с. 53. Психология. Словарь / Под ред. А.В. Петровского.-М., 1990.–94 с. 54. Паламарчук В.Ф. Уроки мислення у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського і в сучасній школі // В.О. Сухомлинський і сучасність. – Чернігів, 1996. – вип. 2. – с. 89-98 55. Рижук В.І. Гра як метод навчання й виховання // Початкове навчання та виховання. – 2005. – №16–18. – С. 20–25. 56. Рудакова Т.І. Дидактична гра – дієвий засіб активізації пізнавальної активності учнів. // Початкове навчання та виховання. – 2005. – №16–18.–С. 7–13. 57. Сопко І.П. Ігрові способи у навчанні шестиліток. // Початкова школа. – 1989. – №3.–С. 39–40 58. Стольникова С. Дитяча гра під кутом зору психолога. // Початкова освіта. – 2003. – №38. – С. 7. 59. Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні твори. – К., «Радянська школа», 1949, С. 213. 60. Федусенко Ю. Особливості впливу навчально-ігрової діяльності на розвиток основних психічних процесів у молодшому шкільному віці. // Рідна школа. – 2005. – №4. – С. 25. 61. Фок.А.В., Смолень Р.І. Роль гри у формуванні моральних якостей і взаємин. // Початкова школа. – 1987. – №2. – С. 25. 62. Щербань П. Дидактичні ігри в навчально-виховному процесі. // Початкова школа. – 1997. – №9. – С. 18–20. 63. Эльконин Д.Б. Психология игры. – М.: Педагогика. – 1978. – 304 с. 64. Эльконин Д.Б. Психологическое развитие в детских возрастах: Избранные психологические труды. – М., Воронеж: МОДЗК., 1995. – 414 с. citation: Жуковська, Л. О., Клименюк, Ю. М. (2014) Взаємодія школи і сім'ї в розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку. ЖДУ ім. І.Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12557/1/%D0%94%D0%98%D0%9F%D0%9B%D0%9E%D0%9C%D0%9D%D0%90.pdf