eprintid: 12630 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/01/26/30 datestamp: 2014-09-22 09:53:47 lastmod: 2015-08-15 08:07:20 status_changed: 2014-09-22 09:53:47 type: article metadata_visibility: show title: Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості language: ukraine creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2006 publication: Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць. number: 1 publisher: Вид-во „Міленіум” pagerange: 7-17 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2006) Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць. (1). с. 7-17. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12630/1/7.pdf