eprintid: 12668 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4116 dir: disk0/00/01/26/68 datestamp: 2014-09-22 10:04:03 lastmod: 2015-08-15 08:09:21 status_changed: 2014-09-22 10:04:03 type: article metadata_visibility: show title: Історичні витоки та напрями граматики конструкцій language: ukraine abstract: Граматика конструкцій – це знаково-базована теорія мови, яка організована навколо поняття ГРАМАТИЧНА КОНСТРУКЦІЯ, що являє собою кореляцію між формою та змістом/функцією і виступає основною одиницею аналізу та репрезентації. Головна ідея граматики конструкцій полягає в прагненні розробити систему опису мови, в якій марковані конструкції (тобто більшою чи меншою мірою «ідіоматизовані» структури) представлені у тій же формальній системі, що і регулярні, «ядерні» моделі. В основі цього напряму знаходиться положення про те, що між традиційними рівнями мови – фонетикою, лексикою, граматикою, прагматикою – немає чітких меж, вказані рівні утворюють єдиний континуум, а одиниці всіх мовних рівнів від морфеми до висловлювання і цілого тексту трактуються як конструкції. creators_name: Жуковська, В. В. creators_id: toryzuk@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2014-06-06 date_type: published publication: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (6-7 червня 2014 р.) «Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей» publisher: Київ pagerange: 383-386 refereed: FALSE citation: Жуковська, В. В. (2014) Історичні витоки та напрями граматики конструкцій. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (6-7 червня 2014 р.) «Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей». с. 383-386. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12668/1/%2B%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%C2%A6%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%C2%A6_%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%B8_%C2%A6_%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%B8_%D0%93%D0%9A_%D0%B7_%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8_.pdf