eprintid: 12739 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/27/39 datestamp: 2014-09-22 10:30:33 lastmod: 2015-08-15 08:13:23 status_changed: 2014-09-22 10:30:33 type: article metadata_visibility: show title: Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців language: ukraine abstract: У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама. keywords: рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція creators_name: Денисевич, О. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2011 publication: МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал) volume: ІІ publisher: Видавничий дім Дмитра Бураго pagerange: 189-194 refereed: TRUE citation: Денисевич, О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. с. 189-194. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12739/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf