relation: http://eprints.zu.edu.ua/12752/ title: Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі creator: Батицька, А. А. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину. publisher: ЖДУ імені Івана Франка date: 2014-06 type: Інший type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/12752/1/Batitska.pdf identifier: Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка. language: ukraine