eprintid: 12752 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/01/27/52 datestamp: 2014-09-24 06:29:13 lastmod: 2015-08-15 08:14:23 status_changed: 2014-09-24 06:29:13 type: other metadata_visibility: show title: Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі language: ukraine abstract: Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину. keywords: рекламний дискурс, реклама creators_name: Батицька, А. А. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2014-06 publisher: ЖДУ імені Івана Франка citation: Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12752/1/Batitska.pdf