eprintid: 12813 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1281 dir: disk0/00/01/28/13 datestamp: 2014-09-27 11:45:17 lastmod: 2016-10-05 09:37:04 status_changed: 2014-09-27 11:45:17 type: conference_item metadata_visibility: show title: Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру language: ukraine abstract: Стаття присвячена проблемі конфліктних форм поведінки в підлітковому віці, а також причинам їх виникнення. Виділено підходи до вивчення акцентуацій рис характеру. Наведенні дані експериментального дослідження взаємозв’язку акцентуацій характеру та конфліктних форм поведінки. keywords: акцентуації рис характеру, конфлікт, конфліктні форми поведінки, підлітковий вік, характер. creators_name: Котлова, Л. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public pres_type: paper date: 2011-11-16 date_type: published pagerange: 91-94 event_title: Міжнародна науково-практична конференція "Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів" event_location: Київ event_dates: 16 листопада event_type: conference refereed: TRUE citation: Котлова, Л. О. (2011) Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру. In: Міжнародна науково-практична конференція "Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів", 16 листопада, Київ. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12813/1/%D0%9A%D0%BE%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9B.%D0%9E.%20%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%8F%D0%B2%D1%83%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%20%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%20%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%B0%D0%BA%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%B8%D1%81%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%83.pdf