eprintid: 12865 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1393 dir: disk0/00/01/28/65 datestamp: 2014-09-30 12:15:09 lastmod: 2015-08-15 08:30:11 status_changed: 2014-09-30 12:15:09 type: article metadata_visibility: show title: Розробка моделі управління навчанням рухових дій з баскетболу учнів середніх класів сільської малокомплектної школи language: ukraine abstract: В статті особлива увага приділяється проблемі управління процесом навчання руховим діям у баскетболі. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу сільських малокомплектних шкіл. Побудована модель управління навчанням рухових дій з баскетболу для учнів середніх класів, які проживають в сільській місцевості, де розкрито складові навчально-виховного процесу з урахуванням диференційованого підходу у формуванні рухових умінь. Визначені критерії оцінювання, на підставі яких проводиться оцінка результатів виконання рухової дії. Розроблені рівні сформованості як якісних так і кількісних показників. Визначена особлива роль вчителя фізичної культури, як суб’єкта управління навчальним процесом. keywords: модель, сільська малокомплектна школа, навчально-виховний процес, баскетбол, рухова дія. creators_name: Костюк, Ю. С. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_tra full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: "Науково-педагогічні проблеми фізичної культури" volume: 3 number: 44 publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова pagerange: 380-384 refereed: TRUE referencetext: 1. Арефьєв В.Г. Основи теорії та методики фізичного виховання: підручн. – Кам’янец-Подільський: П.П. Буйницький О.А., 2011. – 368 с. 2. Гуменюк Т.Б. Моделювання в педагогічній діяльності / Т.Б. Гуменюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – К.: Вид-во МПУ імені М.П. Драгоманова, 2010. – С. 67-69. 3. Ильин Е.П. Психология физического воспитания / Е.П. Ильин. – М., 1987. – С.13-58. 4. Пристинский, В.Н. Психофизиологические аспекты оптимизации системы физического воспитания учащихся средних общеобразовательных школ /В.Н. Пристинский //Медицинские и психофизиологические аспекты профориентации школьников: мат. Всесоюз. научн.-прак. конф. – М., 1991. – С. 33 – 35. 5. Чернишов О.І., Волобуєва Т.Б. Проектування неперервної сільської освіти / О.І. Чернишов, Т.Б. Волобуєва // електроний ресурс ippo.dn.ua/assets/Uploads/Vseukrainskyforum/Volobueva.doc‎ 6. Шеннон Р. Имитационное моделирование систем / Р. Шеннон. – М.: Мир, 1978. – 402 с. 7. Яременко О. Формування здорового способу життя молоді: проблеми і перспективи / О. Яременко, О. Балакірєва, О. Вакуленко та ін. – К.: УІСД, 2000. – 207 с. citation: Костюк, Ю. С. (2014) Розробка моделі управління навчанням рухових дій з баскетболу учнів середніх класів сільської малокомплектної школи. "Науково-педагогічні проблеми фізичної культури", 3 (44). с. 380-384. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12865/1/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%E2%80%99.pdf