%0 Generic %A Шилюк, В. В. %D 2014 %F zu2:12936 %I ЖДУ ім. І. Франка %T Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі %U http://eprints.zu.edu.ua/12936/ %X Мета дослідження полягає в аналізі соціолінгвістичних засобів конструювання ідентичності мовця в академічній комунікації, зокрема в аспекті гендерної приналежності мовця, академічної ролі комунікантів та предметної галузі, в якій відбувається комунікація. Об’єктом дослідження є соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. Предметом дослідження виявляються особливості використання хеджингу мовцями в усному академічному дискурсі з огляду на гендерну приналежність мовця, академічну роль комунікантів та предметну галузь, в якій відбувається мовлення.