eprintid: 12942
rev_number: 16
eprint_status: archive
userid: 4116
dir: disk0/00/01/29/42
datestamp: 2014-10-07 09:29:54
lastmod: 2015-08-22 10:27:14
status_changed: 2014-10-07 09:29:54
type: other
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_12345
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Меодушевська, Анастасія Ігорівна
(2014)
Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу.
ЖДУ ім. І. Франка.
(Unpublished)
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:56
item_issues_status: autoresolved
item_issues_count: 0
title: Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу
language: ukraine
abstract: Об'єктом дослідження є процес навчання учнів профільної школи писемного мовлення.
Предметом роботи є формування в учнів старшого етапу писемномовленнєвої компетенції засобами веб-квестів творчого типу.
Мета дослідження полягає в створенні методики навчання учнів профільної школи писемного мовлення засобами креативних веб-квестів.
У відповідності з метою були поставлені такі завдання:
1. Проаналізувати сутність ключових понять дослідження.
2. Визначити психологічні особливості навчання іншомовного писемного мовлення в старшій школі.
3. З'ясувати лінгвістичні та методичні передумови використання веб-квестів креативного типу у профільній школі.
4. Розробити веб-квест творчого типу, що відповідає висунутим вимогам для розвитку писемномовленнєвої компетенції старших учнів.
5. Провести експериментальну перевірку розробленої технології.
creators_name: Меодушевська, А. І.
ispublished: pub
subjects: P1
divisions: kaf_miz_kul_com
full_text_status: public
date: 2014
date_type: published
publisher: ЖДУ ім. І. Франка
citation: Меодушевська, А. І. (2014) Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу. ЖДУ ім. І. Франка.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12942/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BE%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf