eprintid: 12942 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 4116 dir: disk0/00/01/29/42 datestamp: 2014-10-07 09:29:54 lastmod: 2015-08-22 10:27:14 status_changed: 2014-10-07 09:29:54 type: other metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_12345 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Меодушевська, Анастасія Ігорівна (2014) Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу. ЖДУ ім. І. Франка. (Unpublished) item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:56 item_issues_status: autoresolved item_issues_count: 0 title: Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу language: ukraine abstract: Об'єктом дослідження є процес навчання учнів профільної школи писемного мовлення. Предметом роботи є формування в учнів старшого етапу писемномовленнєвої компетенції засобами веб-квестів творчого типу. Мета дослідження полягає в створенні методики навчання учнів профільної школи писемного мовлення засобами креативних веб-квестів. У відповідності з метою були поставлені такі завдання: 1. Проаналізувати сутність ключових понять дослідження. 2. Визначити психологічні особливості навчання іншомовного писемного мовлення в старшій школі. 3. З'ясувати лінгвістичні та методичні передумови використання веб-квестів креативного типу у профільній школі. 4. Розробити веб-квест творчого типу, що відповідає висунутим вимогам для розвитку писемномовленнєвої компетенції старших учнів. 5. Провести експериментальну перевірку розробленої технології. creators_name: Меодушевська, А. І. ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2014 date_type: published publisher: ЖДУ ім. І. Франка citation: Меодушевська, А. І. (2014) Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу. ЖДУ ім. І. Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/12942/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BE%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf