%0 Generic %A Сорока, М. В. %D 2014 %F zu2:12960 %I ЖДУ ім. І. Франка %T Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування %U http://eprints.zu.edu.ua/12960/ %X Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні і розробці методики використання фахових текстів на заняттях з англійської мови для розвитку лексичних вмінь та навичок студентів немовних ВНЗ. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань: • проаналізувати вимоги до іншомовної підготовки майбутніх фахівців немовного профілю у сучасному суспільстві; • охарактеризувати тексти професійного спрямування як засіб розвитку лексичних вмінь; • дати визначення поняттю лексичні вміння, розкрити його суть, охарактеризувати лексичну компетенцію, проаналізувати лінгвістичні та психологічні особливості її формування; • розробити систему вправ з використанням фахових текстів для вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ; • експериментально перевірити ефективність запропонованої методики. Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ за допомогою текстів професійного спрямування. Предметом дослідження є методика застосування фахових текстів для розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ.