%0 Generic %A Великдус, К. В. %A Яворська, Т. Є. %D 2012 %F zu2:13027 %I ЖДУ ім. І.Франка %K Фізична культура, початкові класи, рухливі ігри, особистість %T Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор %U http://eprints.zu.edu.ua/13027/ %X Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. В Законі України “Про освіту”, державних національних програмах “Освіта” та Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації ” визначено, що сьогодні особливої уваги набуває єдність виховних впливів на дитину протягом усього періоду розвитку, починаючи з раннього дитинства [28; 73]. З огляду на це, актуальним є питання належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку.