%0 Journal Article %@ 1991-0177 %A Грибан, Г. П. %D 2013 %F zu2:13104 %I Харківська державна академія фізичної культури %J Слобожанський науково-спортивний вісник %N 5(38) %P 78-81 %T Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/13104/ %X Установлено критерії та рівні готовності студентів вищих навчальних закладів до життєдіяльності з навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Розглянуто фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів у фізичному вихованні. Основними критеріями готовності майбутніх фахівців до впровадження засобів фізичної культури в життєдіяльність визначені мотиваційний, когнітивний і діяльнісний. Фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів оцінено за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями. Для формування у студентів власної фізичної культури, оволодіння загальними компетентностями у фізкультурно-оздоровчій діяльності запропоновані виховні, освітні і оздоровчі завдання навчально-виховного процесу з фізичного виховання.